Hänt lite sen sist :)

Allmänt | 2012-01-24 | 20:10:25 Kommentera här! » 0 st

Ja, som sagt det har hänt en del sen sist jag uppdatera :)

Vår underbara lilla prinsessa har kommit till världen. Hon bestämde sig för att komma den 8 Januari kl.16.57!
5 dagar tidigare än beräknat, precis som det var när vi vänta Melvin :) (vilket sammanträffande va?!)
Allt gick bra med själva förlossningen och hon vägde 3222g och var 50cm lång.

Eftersom vi inte trodde att vi skulle få den turen att få en flicka så hade vi ju inte kommit på något flicknamn. Men efter en vecka så fick hon namnet Selinne (uttalas som Celine Dions namn) Nu ska vi bara komma på ett mellanamn också :S

Annars så går väl allt bra, förutom att Selinne inte vill öka så mycket i vikt. Eller snarare, min mjölkproduktion inte vill komma igång ordentligt. Så vi får ge henne ersättning en gång på morgonen och en gång på kvällen. Ska till bvc på fredag och har hon inte ökat så mycket tills dess så då ger jag upp med själva amningen. Lite tråkigt, men vad ska man göra. Vill ju att lilla sessan ska må bra och bli tjock :)


Nej nu måste jag ge Selinne lite mat! Men återkommer förhoppningsvis snart igen :D
Ciao!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!