Update...

Allmänt | 2012-02-22 | 07:38:05 Kommentera här! » 0 st

Jaha, ska vi se vad som har hänt sen sist...

Sist jag skrev visste vi inte vad Selinne skulle heta i mellannamn, men det vet vi nu :) Det blir Selinne Engla Berg!
Så nu ska jag skicka in pappret till Skatteverket. Och sedan ska jag planera in ett datum (sommardagarna) då både Melvin och Selinne ska döpas. Det har ju klagats en del från släkten att Melvin inte är döpt, så nu gör vi ett dubbel dop ist.

Och med Selinnes vikt så är den bra nu. Dock så har jag slutat amma, det räckte inte till. Så nu kör vi på enbart ersättning. Var till BVC igår och nu väger hon 5115g och är 56,5cm lång. Och på det har hon fått ett nytt namn...
Tjockmo :) Hon är riktigt knubbig om benen och har runda kinder!

Om det har hänt något nytt? Måste tänka.......

.... Jo, igår fick jag hem min Miracle (BabyBjörn Bärsele) och jag är verkligen super nöjd med den. Det blir inte samma belastning för ryggen och axlarna som med en vanlig bärsele. Kan rekommendera den starkt!
Sen håller jag på att rensa bland Melvins urväxta kläder som jag ska försöka sälja iväg. Har faktiskt blivit av med några plagg iaf. Mycket nöjd :)
Ja just ja, vi håller på och renoverar lill-toan på övervåningen också. Eller vi och vi... Det är min kära sambo som håller på och fixar. Han är så himla duktig! Kommer att lägga upp bilder sen när det är färdigt, så ska ni få se före och efter bilder :)

Nej, nu måste jag avsluta min uppdatering för att ta hand om mina barn!
Ciao!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!