Lång väntan....

Allmänt | 2011-08-31 | 20:36:34 Kommentera här! » 0 st

Hej
Varför kan inte storken komma med baby istället för att man ska gå och vänta i 9 månader innan den lille kommer?!
Har köpt och även beställt lite grejer tills bebis kommer.
Klicka nyss hem dessa grejer:


En skötväska så jag får plats med både lillens och Melvins grejer.
Det är märket Skip Hop Versa beställd från mammashopen


Och en Diinglis Giraff klicka jag hem från samma sida.

Får hoppas att jag blir nöjd med skötväskan då den bara går att beställa från internet.
Men det tror jag att jag ska vara, den är stor och rymlig enligt info :)

Nej, nu ska jag slappa lite framför tv.
Ciao

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!