Måndag 7 Juni

Allmänt | 2010-06-07 | 11:24:02 Kommentera här! » 1 st

Hejsan!
I Lördags blev min älskade son 1år. Tiden har gått så himla fort.
Melvin fick massa presenter. Så nu är hela rummet fullt med leksaker.
Vårat lilla hus räcker inte till längre. :(
Och därför hade vi bara bjudit våran släkt till Melvins födelsedag p.g.a vårt lilla hus.
Alla vänner är välkomna och fira Melvin nästa helg om det är någon som vill.
Det är bara att ringa före så ni vet att vi är hemma :)

I morse var det meningen att Melvin skulle till Dagis. Men bilf*n ville inte starta så plutt är hemma idag.
Är så himla trött på bilen. Man måste hålla koll på 700 saker för att batteriet inte ska laddas ur.
Och sen är det bara 2 dörrar på den och airbag fram på passagerar sidan.
Så Melvin sitter i bak och jag måste hålla på och klättra in i bilen för att ta ut Melvin.
Nej, jag säger bara USCH!
Ska fan skaffa mig en egen bil istället.

Nu ska jag ta och kolla lite på tv. Men ha det bra. Kram

Kommentarer
Skrivet av: Sanna Mamma Till Skrutt

åhhh vad du har uppdaterat här, roligt med bilder också. han är så söt lillkillen=)

Stort GRATTIS i efterskott också, tänk vad fort tiden går.

Meeen du vad jobbigt med bilen, jösses bara 2 dörrar måste vara jätte jobbigt o klättra o böka?

Kram!!

2010-06-07 @ 23:51:06
Länk: http://susannahlundberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!