Första jobbveckan!

Allmänt | 2010-01-16 | 10:56:02 Kommentera här! » 2 st

Hejsan!
Nu är min första jobbvecka slut.
Denna vecka så har jag varit på sorteringen på fm och på plockningen på em.
I torsdag jobba jag bara halva dagen. Fick nämligen ont i magen och frös som en idiot.
På fredagen så hade jag inte ont i magen längre men var slut i hela kroppen istället. Kändes som att jag hade sprungit fler mil. Så jag var hemma då med.
Men nu är jag fit for fight igen.
Så på Måndag blir det till att jobba igen =)
Det är skönt att få jobba. Men jag saknar att få vara hemma och mysa med Melvin.
Fast det tar jag igen då när jag kommer hem från jobbet istället =)
Och det är så kul att komma hem efter jobbet. Melvin visar verkligen att han har saknat sin mamma.
Han blir jätte glad när jag kommer hem och är en riktig mysing då.

Nej, nu ska jag tvätta lite.
Ha det så bra kära läsare.


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Vad roligt att du har börjat jobba, ännu roligare att Melvin blir så glad när du kommer hem!

2010-01-16 @ 11:31:58
Länk: http://nyckelknippa.blogspot.com
Skrivet av: Sanna

vad skönt att du fått jobb, men förstår att det är jobbigt o vara utan melvin, tur för helger då man kan mysa från morgon till kväll)(

2010-01-18 @ 21:40:04

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!