Ont!

Allmänt | 2009-10-12 | 12:10:05 Kommentera här! » 1 st

Idag har jag gått hemifrån enda fram till Huddunge. Usch säger jag bara.
Kom nämligen på i natt att ersättningen inte skulle räcka tills Danne kom hem. Så då tog jag Melvin i vagnen och gick hela 1mil och 1km. Har fruktansvärt ont i fötterna just nu:(
Och till råga på de så hade dom ingen ersättning. Jävla f**t butik. Ska aldrig mer handla där.
Så jag fick ringa till Danne så kom han hem på rasten med ersättning till Melvin.

 Nej, nu ska jag ge Melvin lite mat.


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Va nej men fy, stackare! skulle blivit skit sur när jag kommit fram till affären o så hade dom ingen ersättning. usch!

Tur D kunde komma hem med lite mat till lille M. Hatar när det blir sådär att man glömmer att deet nästan är slut, tur man iaf bor i "stan" då

2009-10-13 @ 11:34:33

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!