Julkortstagning!

Allmänt | 2009-11-03 | 17:57:29 Kommentera här! » 0 st

Idag så har vi tagit kort som ska bli julkort. Det gick så bra så, får snart se resultatet.
Så ge mig era adresser så kommer ni att få ett julkort på Melvin till jul.
Måste införskaffa mig en adressbok så jag slipper fråga nästa år igen :)

I morgon så bär det av till Uppsala. Ska in igen till Öron doktorn med Melvin.
Får hoppas att det går bättre denna gång.
Blir drygt och dyrt om man ska behöva åka in flera gånger.
Gillar inte Akademiska parkeringar. Finns ju nästan aldrig någon parkeringsplats.

Ska även till BVC för vägning och mätning.
Tror han väger närmare 8 kilo nu och är runt 68cm lång.
Men det exakta svaret får jag i morgon:)

Ha det bra gott folk så hörs vi i morgon :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!