3 Maj

Allmänt | 2010-05-03 | 10:44:02 Kommentera här! » 0 st

Hej!
Nu har det blivit dålig uppdatering på min blogg.
Skrev i sista inlägget att Melvin skulle börja på dagis.
Och nu är han inskolad och det går så himla bra.
Han är där Måndagar,Tisdagar och Torsdagar mellan 9-12, eftersom jag inte har något jobb än.
Och det är skönt att man kan göra så. För då har jag tid att söka jobb i lugn och ro.

Våra kompisar Thom och Ronja blev i Torsdags föräldrar till en liten Wilma.
Hon vägde 3150g och var 49cm lång.
Grattis på er!

Vad ska man mer skriva... jo, jag kan ju skriva vad vi gjorde i helgen.

I Fredags så var vi inne i sala och kolla på massa fina bilar.
Det var crusing i lilla Sala :)
Sen i lördags så bjöd vi hem våra kompisar Ingo och Zandra med deras lilla Tilda på grillning.
Det var mycket trevligt och gott :)
I Söndags så fyllde Dannes kusin Emma år. Så vi var dit och käka tårta:)
Och Melvin fick träffa sin söta Syssling också!
Så såg våran helg ut.

Måste lägga in lite nya bilder på Melvin.
Får bli i nästa inlägg. Just ja, har ju köpt mig en systemkamera :)
O gud så himla bra och fina bilder det blir.
Är skit nöjd med inköpet!

Nej, nu ska jag skura golvet.
Ha det bra mina läsare

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!