20 Maj 2010

Allmänt | 2010-05-20 | 12:45:45 Kommentera här! » 0 st

Hej alla glada.
I tisdags var jag och Melvin till Akademiska Sjukhuset för att kolla hur Melvins öron mådde.
Och dom mådde jätte bra. Dom hitta inga fel alls denna gång.
När jag fick höra att det var bra så tänkte jag "Yes, nu slipper vi åka hit igen", Men inte då.
Ska dit igen om 1 år :(
Efter sjukhusbesöket så åkte jag och trötta Melvin till Gränby och shoppa lite :P
Det var det som hände i tisdags.

Och i helgen händer detta.

Fredag: In till Västerås för att byta Melvins CD-spelare som inte vill fungera.
Köpa resesäng till Melvin.
PÅ eftermiddagen vid 4 så ska Danne köra Ingo till Norberg där han ska köpa sig en motorcykel.
Och på kvällen är vi bjudna hem till Nisses-Gagnér på grillning. Får se om vi hinner beror på hur lång tid det tar för Danne och Ingo.

Lördag: Åka hem till Dannes Mormor och gratta henne. Hon blir hela 60 år!
På kvällen vid 6 tiden så ska jag och Danne cykla till Nisses-Gagnér där det är fest.
Och Melvin ska få vara hos sin Mormor och Morfar :)

Och på Söndag: Ska hela familjen Eriksson-Berg och Melvins Farfar ut och grilla någonstans :)

Så ser våran berömda helg ut. Tror det inte går att planera så mycket mer denna helg.


Nej, nu ska jag plocka lite här hemma. Melvins leksaker ligger över hela golvet.
Längtar tills vi skaffar oss ett eget hus. Som jag hoppas blir snart.
Kan ingen ge mig ett jobb?!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!