Helgen

Allmänt | 2010-03-01 | 19:07:49 Kommentera här! » 2 st

Denna helg var det vintermarknad i Sala.
Så vi var där både fredag och lördag.
På fredagen så var vi bara inte och vände typ. Och på lördagen var vi inne med ett par kompisar.
Köpte två t-shirtar till Melvin på marknaden. En t-shirt med volvo märke och en med döskallar :)
Det var Pappa D som bestämde.
Sen gick vi in på H&M och köpte ett par jeans till Melvin och så blev det en tröja och en skjorta.
Så nu har han lite fler kläder i sin storlek. Melvins farbror har inte växt ur sina 74 - 80 kläder riktigt.
 
Nästa helg så blir det nog en tur till Uppsala för att shoppa lite på IKEA.
Behöver ha lite nytt här hemma :)

Nej, nu ska jag fixa matlåda till i morgon.
Ha det bra kära läsare


Kommentarer
Skrivet av: Sanna Mamma Till Skrutt

oj missat att du uppdaterat. är ju så van vid att du aldrig skriver nått så har inte ens tänkt på att kolla:p



Skönt att du fick förlängt, håller tummarna att du får stanna ännu längre

2010-03-04 @ 16:13:33
Länk: http://susannahlundberg.blogg.se/
Skrivet av: Sanna Mamma Till Skrutt

Förstår det, man blir väl trött när man jobbar o har barn kan jag tro=) tiden bara flyger väl iväg kan jag tro.

Med mig är det bara bra.

Hur är det med er alla då? Hur länge får du stanna på¨adlibris då? (eller vad det nu heter)

2010-03-19 @ 20:43:33
Länk: http://susannahlundberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!