7/1

Allmänt | 2010-01-08 | 00:07:47 Kommentera här! » 2 st

Hejsan!
Idag har det inte hänt så mycket. Var in till Sala och köpte två nya BH:ar.
Dom gamla har blivit för små.
Sen var vi till Willys och handla mat.
Efter visiten i Sala så åkte vi hem. Och fick med oss Linn.
Hon fotade en massa biler på Melvin med sitt nya objektiv.
Så snart får jag en skiva full med bilder på sötnosen!
Ska skicka i väg på förstoring och sätta upp dom på väggen i vardagsrummet.

I morgon så ska jag ringa försäkringskassan och avsluta min mammaledighet och påbörja D´s Pappaledighet =)
Sen på kvällen är vi bjudna hem till Familjen Röjerås på mat och så ska vi kolla på Let´s Dance.
Det ska bli trevligt och mysigt. Var ett tag sedan man träffa dom nu.

Nej, nu ska jag nog tänka på refrängen.


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Hej Tina! Det kanske dröjer en stund att få klart alla bilder, men jag jobbar på det och du får dom så snart dom är klara! :)

2010-01-08 @ 12:29:19
Länk: http://nyckelknippa.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Hej Tina! Det kanske dröjer en stund att få klart alla bilder, men jag jobbar på det och du får dom så snart dom är klara! :)

2010-01-08 @ 12:29:19
Länk: http://nyckelknippa.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!