Pappa Daniel ensam med lilla Melvin

Allmänt | 2009-07-16 | 16:09:51 Kommentera här! » 2 st

Idag har jag varit på begravning. Clara Hermelin har lämnat oss med all hast. Vi gick i samma klass 4-9.
Så då var pappa Danne hemma med Melvin alldeles själv. Hade pumpat ur bröstmjölk åt honom.
Första gången jag var ifrån min lilla älskling. Saknaden var stor. Undra hur det kommer att bli när han börjar på dagis, det kommer nog att vara svårt. Så Ingen behöver vara orolig för att vi ringer och frågar om barnvakt  =P
Men det hade iaf gått bra för Danne och Melvin utan mig.


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Vad bra att det gick bra för dom att vara själva, tråkigt att anledningen var just den dock. Hoppas det gick bra på begravningen iaf, jag beklagar.

2009-07-17 @ 10:49:59
Länk: http://lindaoelvira.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

varför skulle han inte klara o va hemma med sin egna son :O sjukt för fan

2009-09-09 @ 19:46:33

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!