Spenderar byxorna!

Allmänt | 2009-12-05 | 20:56:07 Kommentera här! » 1 st

Sorry för att jag inte lagt in något mer om Melvins syssling.
Men jag glömde kameran hemma. Ska försöka komma ihåg den nästa gång vi åker dit.

Nu över till rubriken!
Igår var jag och Melvin in till Sala och shoppa loss =)
Var in på H&M och köpte julfina kläder till Melvin





Sen var vi in på Kappahl och köpte byxor till Melvin




Sist men inte minst så gick vi inte på en ganska nyöppnad butik i Sala.
Jag har iaf inte varit in på den någon gång.
Den heter Buskul.
Där köpte jag en nappflaska. En 3i1 flaska.




Köpte även maskara till mig också!
Annars var det bara Melvin som fick kläder och saker denna dag!


Nej, nu ska jag underhålla Melvin! Han är lite uttråkad





Kommentarer
Skrivet av: Sanna

åhh vilka söta kläder. Speciellt det första julkläderna dom är ju helt underbart söta=)

2009-12-06 @ 13:41:15

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!