Nyårsafton!

Allmänt | 2009-12-31 | 10:01:44 Kommentera här! » 1 st

Idag är det nyårsafton! Händer inte så mycket förens ikväll.
Då vi ska till Familjen Röjerås och käka trerätters middag.
Ska bli så himla gott och trevigt förstås.
Men det är ju ett tag dit.

Just nu så äter jag frukost och Melvin ligger i vagnen och sover.
Vet inte riktigt hur jag ska göra för att fördriva tiden.
Vill ju inte fixa till mig och göra allting klart nu, för då känns det som att tiden går jävligt sakta istället.
Kanske ska ta och städa det lilla som finns här hemma...
Ajja, det löser sig nog.

Nu ska jag iaf plocka undan frukosten.

GOTT NYTT ÅR MINA KÄRA LÄSARE!


Kommentarer
Skrivet av: Saga Bohman

Hej! Gott Nytt År på er.. Gud, vilken söt liten kille ni har!



Hoppas ni har det bra..



Kram Saga

2009-12-31 @ 22:29:47

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!