Julafton!

Allmänt | 2009-12-24 | 00:37:35 Kommentera här! » 1 st

God Jul alla glada!
Nu har det varit julafton i en halv timme, ungefär. Sååå roooligt =)
Fast det kommer bli ännu roligare senare idag när vi så åka och hälsa på nästan alla.

Igår var vi hem till familjen Nisses-Gagnér och följde med dom ut och grilla korv. Och så fick min älskling åka och även test köra en skoter. Efter grillning och sådant så bar det iväg hem till D´s kusin Emma och hennes familj.
Vi kolla på bingolotto uppesittarkväll. Eller vi kolla bara när det var bingo spelning.
När allt var färdigt åkte vi hem. Och nu ligger Melvin och sover och jag sitter här =)
D sitter framför tv-spelet och spelar sitt nya spel som han fick idag. Assassins Creed 2.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig så det blir morgon mycket snabbare =)
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
ÖNSKAR
FAMILJEN ERIKSSON BERG!


Kommentarer
Skrivet av: Diana

Nämen gud vilket ögongodis! Han är ju så in i bomben söt!

2009-12-27 @ 13:56:01

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!