22/12

Allmänt | 2009-12-22 | 00:56:15 Kommentera här! » 1 st

Hej hej hemsktmycket hej =)
Satte mig vid dator och tänkte att jag skulle skriva något i min blogg.
Det blir inte så ofta när det finns annat som är viktigare.

Igår var jag och min mor varit in till Sala och shoppat dom sista julklapparna.
Så nu är allt fixat och färdigt. Nu är det bara JULEN som saknas!
Det är två dagarn kvar nu. *JIPPI*
Ska bli roligt denna jul nu när Lilla Melvin ska vara med. Har en känsla av att han kommer att få en heldel julklappar.
Hoppas på att han får pengar till en ny bilbarnstol. Han får nämligen inte plats i den han har nu.
Efter shoppingen i Sala så var det dax att ta fram Julgranen.
Var meningen att det skulle komma upp den 4 advent men det blev inte riktigt så.
Men nu är den uppe och ser ganska fin ut. Blir uppgradering av julgran nästa år.

Senare idag vid halv 11 tiden så ska jag, D och Melvin in till Sala med morbror Jimmys bil.
Den ska nämligen besiktas. Och då har morbror en sån snäll syster som fixar det åt honom. Han har inte tid själv eftersom han jobbar.

Nej, nu måste jag hoppa i säng så jag kommer upp någon gång.

Ge Natt! (Olle i pistvakt)


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Hej! Oj vad det var länge sedan jag var in o läste här, din blogg försvann nämligen från mina favoriter så jag har inte kunnat läsa.

men nu kom jag ju på att jag kunde ju söka efter den o nu hittade jag..Ser att man kunde fått ett julkort om man mailat, typiskt! Hade varit trevligt men nu är det ju för sent.

hoppas allt är bra med er.

Kram!

2009-12-22 @ 09:27:19

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!