Namnförslag?!

Allmänt | 2011-12-02 | 16:01:50 Kommentera här! » 1 st

Hej alla läsare :)

Jag tänkte att ni kunde få engagera er lite... Och hjälpa mig lite på traven när det gäller tjejnamn!
Som vanligt har jag och min sambo väldigt svårt för att komma på något bra tjejnamn.
När vi väntade Melvin hade vi nämligen inte heller något tjejnamn som vi hade fastnat för.

Vi vill inte ha ett namn som är för vanligt... Vi är väl inne på att det också ska vara ett amerikanskt/engelsktnamn!
Melvin är ju engelskt eller amerikanskt namn, och blir det en kille till så ska han få heta Jason som också är amerikanskt.

Så hjälp mig.... Knugga era tankeknölar och kom med förslag :)

Kommentarer
Skrivet av: Pleu

Jag tycker att det största problemet med tjejnamn är att det finns för många fina, haha. Jag gillar t.ex: Kimberly, Maxine, Bella, Laura, Donna, Karen, Elizabeth, Patricia och många fler. Prova att googla lite på listor typ "American names" så kan du/ni få många förslag iaf. :)

2011-12-02 @ 18:42:41
Länk: http://pleu.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!