Snabb uppdatering :)

Allmänt | 2011-09-26 | 11:45:55 Kommentera här! » 0 st

Hej gott folk !

Tänkte skriva lite på bloggen, men det kommer bara att bli en snabb uppdatering innan jag måste gå och hämta Melvin på förskolan.

I Lördags gick jag in i vecka 25. Och jag kan bara meddela att det är en riktig vilding i magen.
Jag får verklingen inte ha min kissblåsa i fred :)

Och sen sist jag skrev så har jag gjort ordning inne på kontoret, så nu är det kontor/skötrum.
Man får inte vara dum inte när man inte har råd och tid med att fixa inne i självaste badrummet.

Jaha, vad har mer hänt sen sist.... Jo, vi har bunkrat upp inför vintern med pellets, så vi inte behöver tänka på det under vintern. Vi har även tagit in alla leksaker, studsmattan och andra diverse grejer som ska in inför vintern.
Annars har det nog inte hänt så mycket.

Nej, nu måste jag dra. Men ha det bra så länge!
Ciao

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!