Inte så mycket tid längre

Allmänt | 2011-02-10 | 22:02:37 Kommentera här! » 0 st

Ni som kollar min blogg har säkert för länge sedan märkt att det inte blir några nya uppdateringar.
Men jag känner att jag inte har tid för att skriva så mycket. Umgås hellre med familjen.
Fast jag kan ju berätta att vi har köpt hus i Sätra Brunn. Flyttade in den 1:a advent.
Och för tillfället så håller vi smått på med renovering. Vårat sovrum =) När vi är färdiga där ska vi fixa Melvins sovrum.

Huset vi har köpt är betydligt större än den lilla stuga vi bodde i innan. Just nu har vi 133 + 50 kvm.
Det innebär 5 rum och kök + källare. Melvin har då fått ett eget rum. Så himla skönt för honom och oss =)

Inom en snar framtid lovar jag att lägga ut bilder på huset. Om det inte kommer upp bilder här så kan ni kolla in min bilddagbok (Taiinischen).

Nehe... nu ska jag nog ta och röra mig upp till sängen.
Ha det gött, kraaaaam!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!